Vyjádření rodiče k terapii O.T.A. a reakce na schůzku rodičů k této terapii

09.02.2016 08:44

Dobrý večer,
moc děkuji za dnešní setkání, bylo to velmi přínosné. Promítnuté video
bylo velmi názorné, a spousta věcí začíná docházet přesně když videa
mají nějakou časovou osu. Pokrok malého F. byl šokující, obzvlášť
když začal mluvit, ale zároveň je videt jaká to je dřina, a pro mě to
je i velká motivace opravdu dodržovat zvolený způsob chování.
Mimo jiné, nejvíc mě samotnou překvapilo nakolik mě zaujalo vypravění
rodičů starších dětí. Ráda bych poznala i samotné ty starší děti.
Nevím jestli to je náhoda nebo opravdu tomu tak je,že čím je dítě
starší, tím je víc negativních reakcí a je práce s nimi obtížnější.
Zatím se to jevilo tak, že rodiče zvládají malé děti lépe než pak ty
starší.
U P. zatím pozitivum převažuje, a já z něj opravdu mám radost i
přes to jaky je, a byla bych moc ráda, aby nám to zůstalo.
Ještě jednou moc děkuji za prezentaci a za trpělivost nejen s dětmi...
Hezký večer.

- maminka, Natalia S.

—————

Zpět